Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Kul med besök!

Av Angel Johansson - 2 april 2013 16:03

Igår var vi alla tre ute på långpromenad i ungefär 2,5 timme. Jag hade med mig min kamera för min tanke var att hitta vårtecken att fotografera, hittade tyvärr inte så mycket kul alls för blommor i trädgårdar räknas inte. Tråkigt att folk inte kan plocka upp hundbajs efter sig och tråkigt att folk inte kan slänga skräp i papperskorg eller lägga det i fickan så länge. Jag har god lust att gå ut och rensa upp det själv.
Behöver rensas i vår rabatt vid uteplatsen med, tragiskt att jag ska få plocka bort någon annans fimpar på vår uteplats. Såg att det kommit en massa knoppar och en del har slagit ut och som jag trodde innan så var det till krokusar, mycket roligare än att titta på det än fimpar och skräp.


I förmiddags kom Tommys storebror med söner på besök så nu har Vega fått träffa sina kusiner med. Kusinerna tog hand om henne så väl och även katterna blev underhållna länge. Tack för dom fina kläderna hälsar Vega!


Även Tommys vänner Marika och Erik var på besök för att träffa Vega.
Kul att Vega är vaken lite längre stunder nu så hon inte sover förbi alla besök hon får.
Tack för blommorna, sovpåsen och det fina halsbandet hälsar Vega!


                            


           



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel Johansson - 3 maj 2013 21:02


Det är bara att konstatera, det där med rutiner finns inte just nu. Det är bara att acceptera, ta dag för dag och timme för timme. Jag tror att det är bättre för mig, slippa stressa upp mig för den eventuella planeringen som kanske inte blir som ...

Av Angel Johansson - 27 april 2013 23:45

Satt nyss och läste bästa Lindas blogg och hittade ett inlägg där hon skrivit av en sms konversation vi hade. Det är över 3 år sedan vi hade den, men jag minns det som igår. Så jäkla underbar konversation! All kärlek till dig Linda <3   ...

Av Angel Johansson - 27 april 2013 19:34

Är det såhär hon funkar? tanken slog mig ganska nyligen. Här har jag gått och trott att jag känner min (snart) 9 veckors bebis ganska bra, att jag kan hennes rutiner men ack så fel jag hade. Inte konstigt hon varit ledsen och förbannad vid alla til...

Av Angel Johansson - 17 april 2013 19:13

Någon här hemma är glad över sitt ps3 och har varit uppe tidigt de senaste två dagarna. Vega var pigg vid halv åtta imorse så vi gick upp och säll och sällskapade Tommy i soffan när han spelade. Vega somnade sedan om och sov nästan fram till halv e...

Av Angel Johansson - 15 april 2013 18:41


och ny energi?   Helgen flöt på, vni gjorde inget speciellt men det var trevligt ändå. Hoppas pappa inte har haft det alltför tråkigt nu när mamma är i Skåne hos min mormor, hade ju kunnat hälsa på honom förvisso men känns inte så lockande att be...

Presentation


kvinna
28 år
sambo med Tommy
nybliven mamma
tatuerad
piercad
djurintresserad
fotografera
musik
lyrik
kreativ
ockultism
goth
metal
ebm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards